Om miscommunicaties en onduidelijkheden te voorkomen, gelden er een aantal algemene voorwaarden. Hier gaat u automatisch mee akkoord als u een dienst of product boekt.
Everything you need to know
1.1 Deze algemene voorwaarden gelden op alle producten en diensten die Jikke Patist Fotografie aanbiedt met uitzondering op de fotoreis. Jikke Patist Fotografie wordt in de algemene voorwaarden besproken als fotografe, spreker, coach of organisator.
1.2 De fotografe kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld bij fysieke dan wel materiële schade veroorzaakt tijdens de fotoreportage.
1.3 De fotografe is in geen geval verantwoordelijk voor een penning die toegang geeft tot een locatie. Mocht de fotoreportage op een locatie worden gehouden waar een penning genoodzaakt is dan moet deze penning geregeld worden door de klant. Is dit niet het geval en het heeft een boete als gevolg dan kan de fotografe hier niet aansprakelijk voor gesteld worden.
1.4 De fotografe behoudt het recht informatie op de website wat betreft tarieven en afspraken te allen tijde aan te passen.
1.5 De fotografe behoudt alle intellectuele eigendomsrechten op alle producten.
1.6 Wanneer u een fotoreportage geboekt heeft, gaat u automatisch akkoord met alle voorwaarden. Wanneer u het niet eens bent met één of meerdere voorwaarde(n), dient u dit d.m.v. schriftelijk contact aan te geven.
1.7 Deze algemene voorwaarden kunnen op ieder gewenst moment door de fotograaf worden aangepast.
2.1 Voor de fotoreportage wordt een datum en tijd geprikt die voor de fotografe en de klant beiden schikt. In geval van slecht weer (regen, mist, onweer etc.) mag de fotoreportage worden afgezegd door de fotografe of door de klant. Dit wordt uiterlijk op de ochtend van de geplande fotoreportage besloten. Het verzetten is kosteloos.
2.2 Ook bij een onverwachtse tegenslag, zoals een kreupel paard, het overlijden van een dierbare, ziekte etc. kan een fotoreportage kosteloos worden verplaatst naar een andere datum.
2.3 Het annuleren van een fotoreportage dient minimaal 48 uur voor de afgesproken datum aangegeven te worden. Wanneer het niet op tijd aangegeven wordt, brengt de fotografe u 50% van de kosten in de rekening.
2.4 Het bedrag van de fotoreportage incl. reiskosten dient minimaal 48 uur (of anders afgesproken met de fotograaf) voor de fotoreportage overgemaakt te zijn of tijdens de fotoreportage gepast en contant betaald te worden. De klant ontvangt de foto’s nadat er betaald is.
2.5 De kosten van een fotoreportage zijn exclusief eventuele reiskosten.
2.6 Zorg dat uw dieren klaar staan als de fotografe komt. De fotografe moet aan de slag kunnen met schone dieren. Laat de fotograaf niet onnodig wachten op paarden die nog niet gereed zijn.
2.7 Na de fotoreportage maakt de fotografe een selectie uit de foto’s die zij waardig vindt. Uit deze foto’s maakt u uiteindelijk de selectie. De foto’s kunnen ook nabesteld worden.
3.1 U krijgt de hoeveelheid foto’s van het pakket binnen 4 weken digitaal naar u toegestuurd op webformaat met logo. Tenzij er bij de fotografe een onverwachte tegenslag komt, zoals het overlijden van een dierbare, ziekte, kapotte computer etc. Dit wordt dan duidelijk gecommuniceerd met de desbetreffende klant.
3.2 Mocht u meer foto’s nabestellen dan de hoeveelheid foto’s die u in uw pakket krijgt dan is de levertijd langer dan 4 weken. De levertijd is dan afhankelijk van de grote van uw nabestelling en zal met u gecommuniceerd worden.
3.3 Uw fotoreportage en uw foto’s zijn voor u persoonlijk gemaakt, daarom is teruggave van geld helaas in geen enkel geval mogelijk.
3.4 Nabestellen is altijd mogelijk. Als u een foto nabesteld op hoge resolutie zonder logo, dan mag de foto absoluut niet op internet gepubliceerd worden. Deze foto’s op hoge resolutie zijn echt bedoeld voor afdrukken, vergrotingen of in fotoalbums. Voor op internet heeft u de foto’s op webformaat met logo. Natuurlijk kunt u ook afdrukken etc. van de foto’s bij mij na bestellen.
3.5 Klachten over het geleverde werk dienen binnen 7 dagen na het ontvangen van de foto’s te worden aangegeven bij de fotografe. De fotografe zal dan het werk kosteloos proberen te herstellen.
4.1 De informatie die tijdens de coaching wordt gegeven, zowel mondeling als schriftelijk, mag enkel voor eigen gebruik gebruikt worden. Deze mag niet gekopieerd, gepubliceerd of gedeeld worden met anderen tenzij toestemming gegeven is hiervoor.
4.2 Het annuleren van een coaching dient minimaal 48 uur voor de afgesproken datum aangegeven te worden. Wanneer het niet op tijd aangegeven wordt, wordt er 50% van de kosten in rekening gebracht.
4.3 De coaching wordt naar het beste inzicht van de fotografe gedaan. Dit betekent niet dat het resultaat dat beoogd wordt door u ook behaald zullen worden.
4.4 Voor de coaching wordt een datum en tijd geprikt die voor de fotografe en de klant beiden schikt. In geval van een onverwachtse tegenslag, zoals het overlijden van een dierbare, ziekte etc. mag de coaching worden afgezegd door de fotografe of door de klant. Dit wordt overlegd tussen de fotografe en de klant. Het verzetten is dan kosteloos.
4.5. Wat besproken wordt in de coachingsessie is vertrouwelijk. De fotografe zal dus alle besproken informatie door de klant bij zich houden en niet verspreiden aan anderen.
6.1 In de webshop is er sprake van digitale producten. Doordat de klant dit product direct na betaling het product ontvangt, vervalt het recht van herroeping. Het is niet mogelijk dan om restitutie te krijgen van het aankoopbedrag of de aankoop te annuleren.
6.2 De klant ontvangt pas het product na betaling.
6.3 De fotografe heeft het recht om de inhoud van de producten aan te passen of uit te breiden.
6.4 De informatie die gegeven wordt in de e-bookcursussen mogen enkel voor eigen gebruik gebruikt worden. Deze mag niet gekopieerd, gepubliceerd of gedeeld worden met anderen tenzij toestemming gegeven is hiervoor.
7.1 Auteursrechten van alle fotoreportages en de gekochte foto’s blijven altijd in het bezit van Jikke Patist Fotografie.
7.2 De fotografe is vrij om de foto’s met logo overal te publiceren en te gebruiken voor zowel zakelijke als commerciële doeleinden. Dit kan bijvoorbeeld op haar website zijn, haar portfolio, haar Facebookpagina etc.
7.3 Wil de klant een specifieke foto niet online terug zien dan kan dit overlegd worden.
7.4 De ontvanger van de foto’s dient altijd enige vorm van naamsvermelding te gebruiken bij publicatie op sociale media kanalen of elders op internet.
7.5 Het bewerken van de foto’s door de ontvanger zelf is niet toegestaan, hieronder valt ook bijsnijden.
7.6 Het is voor de ontvanger niet toegestaan om foto’s door te geven aan andere (commerciële) bedrijven zonder toestemming.
5.1 De informatie die tijdens de masterclasses worden gegeven, zowel mondeling als schriftelijk, mag enkel voor eigen gebruik gebruikt worden. Deze mag niet gekopieerd, gepubliceerd of gedeeld worden met anderen tenzij toestemming gegeven is hiervoor.
5.2 Er is sprake van een digitaal product. Doordat de klant dit product direct na betaling het product ontvangt, vervalt het recht van herroeping. Het is niet mogelijk dan om restitutie te krijgen van het aankoopbedrag of de aankoop te annuleren.
5.3 De masterclass wordt naar het beste inzicht van de spreker gegeven. Dit betekent niet dat het resultaat dat beoogd wordt door u ook behaald zullen worden.
5.4 De organisator en sprekers hebben het recht om de inhoud van de masterclasses aan te passen of uit te breiden.
5.5 Wat besproken wordt in de masterclasses is vertrouwelijk. De desbetreffende spreker en organisator zal dus alle besproken informatie door de betalende klant bij zich houden en niet verspreiden aan anderen niet betalende klanten.
5.6 De klant ontvangt pas de persoonlijke linkjes van de masterclasses na betaling.
5.7 De linkjes van de masterclasses zijn persoonlijk en daardoor voor elke deelnemer anders. Ze mogen dan ook niet gedeeld of bekeken worden met anderen dan door de betalende klant zelf. Als het toch gedeeld wordt zal de toegang tot het hele Digitale Equine Retreat ontnomen worden en een vergoeding betaald moeten worden.
5.8 De betalende klant wordt toegevoegd aan een speciale mailingslijst om de nodige informatie te kunnen verstrekken aan de klant. Deze mailingslijst wordt op 6 april 2021, wanneer de replays voor het Digitale Equine Retreat onbeschikbaar geworden zijn, opgeheven en verwijderd uit het systeem van de organisator.
5.9 De masterclasses en afsluitende Q&A worden opgenomen om betalende klanten die niet beschikbaar zijn om live aanwezig te zijn te kunnen voorzien in hun betalende product. Door mee te doen aan het Digitale Equine Retreat geeft de klant automatisch toestemming dat degene zijn of haar vraag, naam en als de klant hiervoor kiest audio/video zichtbaar is tijdens de replay voor andere betalende klanten. Deze worden verwijderd op 5 april 2021 23:59.
Wat leuk dat je contact wilt opnemen met mij! Ik doe elke keer een vreugdedansje als ik een mailtje binnen krijg, dus je maakt mij hier ontzettend blij mee. Je kunt voor boekingen, vragen, het aanmelden voor een fotoreis en voor overige berichtjes het onderstaande contactformulier invullen. Tot snel!
Mag ik jou helpen groeien? Let's make some magic together!